söndag, oktober 21, 2007

Nick&Jessica

Denna låt med nick & Jessica är för underbar,synd att dom skilde sig,för där har vi ett perfekt par. Så här på Söndags morgnar så är det alltd 3 Dr Phil avsnitt,jag har fått lära mig nåt nytt,50% av alla äktenskap i USA slutar i skilsmässa, vad är den statistiken i Sverige tro?Bevisen ser man ju dock i Usa kolla bara in mina 3 favoritsångerskor Britney,Jessica och Christina. Där är det bara en som ännu är gift,Christina ja. Lite tråkigt med sådan statistik.

5 kommentarer:

Anonym sa...

oj vad är det då som har hänt? inget allvarligt hoppas jag!?
nick o jessica var mitt absoluta favvopar, jag blev jätteledsen när de skiljde sig, haha =)
kram

Anonym sa...

ja det är verkligen många kändispar som skiljer sig nu...

Angel sa...

Evelina:Ja dom var perfekta.

Alice:Ja det är ju det.

Anonym sa...

jag tycker dom var helt underbart söta tillsammans!

Anonym sa...

ja dom var helt perfekta!