torsdag, december 06, 2007

Tick tack!


Som jag nämde tidigare kom en liten present i dag på posten,nämligen från Chique.se,
kunde inte kommit lägligare,jag menar klockan är en riktigt snygg accessoar som aldrig blir omodern.
Denna lilla sötnos blingar lite dessutom,och den sitter på min handled sen den ankom.Att försöka ta kort på den dock ser ni inte gick nåt vidare,därför låna jag en bild på den från chique.se.
Så spana genast in deras snygga klockor,väskor och accessoarer.
Tack chique för en underbar present.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stiligt (:

Anonym sa...

oo har du fått klockan? nice =)

ja du är från italien va? men det är ganska dyrt där va?

kram

Anonym sa...

Vilken fin :) det är vackert med lite bling bling på klockor. Jag köpte min snygga i Halmstad :)

Angel sa...

Beth:Tack.

Evelina:Ja,det var en trevlig överraskning.Jag vet inte har inte direkt kollat upp det än =)

Caitlin:Så snyggt med klockor =)