torsdag, november 22, 2007

julklapps tips!





Har man problem att hitta julklapp till brorsan/pojkvännen är dessa boxar ultimata och jag lovar att han kommer att älskar dom. Entourage är som vi säkert alla känner till vid detta lag,killarnas motsvarighet till vårt sex and the city.
Nog för att JAG sitter där 22:00 varje Torsdag och ser på canal+ som visar Entourage också men ändå. Så lika mycket som vi tjejer varje Söndag ser på vår sex and the city box,kan ni nu även erbjuda er pojke samma lyx.
Säsong 3 går just nu på canal+ så när den boxen släpps vet jag ej.
Men så länge finns box 1 och 2 att köpa.
Bilder:cdon


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, det är ju jätte bra att ge dvd boxar i julklapp, för då kan man ju se dem själv också ;)

Sanna Bodin sa...

Hej !! Ville bara säga att jag tycker din blogg är fab! kul att du bor i göteborg också brukar också ta promenader i slottskogen när jag har lediga dagar, alltid roligt att träffa folk som är lika modeintresserade som än själv. Lycka till med bloggen och du får säkert se mig mer i kommentarerna på dina inlägg hädanefter. kolla in på min blogg också, ett bra tips bara =)!!

hälsningar från Sanna

Anonym sa...

tack =)!

jag har sett den nån gång när det gick på 1anm men jag fastnade nog aldrig riktigt för det...

kram

Anonym sa...

tack så jättemycket för din kommentar om min dotter=)
Det värmer gott i höstmörkret och kylan!

Angel sa...

Charlotte:Precis =)

Livsavara:Åh tack för den fina kommentaren,det värmde.

Evelina:Kände samma sak men så börja jag följa det på canal+ och nu gillar jag serien.

Emma:Hon är jättesöt.